Vandaag besteld 1/2 dagen in huis

Home » Over ons » Contact » Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij jou vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. De klacht melden gaat eenvoudig via een email met als onderwerp klacht en jou ordernummer. Na ontvangst van de klacht ontvangt je een bevestiging. Wij zullen jou klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met jou naar de beste oplossing zoeken.

Onze gegevens:
Pets Kingdom
Acacialaan 4 
1943GS Beverwijk
Tel: 06-48632988
E-mail:  info@petskingdom-shop.nl
Internet: www.petskingdom-shop.nl

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Pets Kingdom bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)